piątek, 20 maja 2011

Paletka inglota-brązy

Pokażę Wam dziś moją piąteczkę kwadratów z inglota której ostatnio używam. Kolory które zestawiłam dobrze  ze sobą się komponują, takimi cieniami możemy zrobić makijaż dzienny jak i wieczorowy.

           To moje dwie propozycje makijażu wieczorowego








Chciałabym zaznaczyć że podkład był bardzo dobrze dobrany i nie odznaczał się od szyi. To wina tego cholernego światła bo aparat raczej rzadko robi mi takie psikusy :)



Najciemniejszy cień jest matowy z drobinkami amc 53, po nim ciepły brąz perłowy amc shine 145, kolejny to złoty perłowy amc shine 102, potem kremowy cień z drobinkami d.s. 463, i ostatni perłowy amc shine 110.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.