piątek, 20 maja 2011

MY SECRET lakiery do paznokci

Dostępne w drogeriach Natura produkuje je firma Pierre Rene. Pierwszy raz kupiłam lakier tej firmy rok temu oczywiście z ciekawości :) Co do lakierów to często z nimi przesadzam mogę mieć 10 czerwonych lakierów a i tak wypatrzę jakiś nowy odcień :) Spodobała mi się krwista czerwień nr 119. Byłam bardzo zadowolona bo lakier nie robił smug dość szybko wysycha wystarcza dwie warstwy aby uzyskać głębię koloru.








Parę dni temu kupiłam ponownie drugą już buteleczkę 119 i pokusiłam się o drugi kolor. Wybrałam cukierkowy róż nr 118 i co do tego to już nie jestem przekonana...




Ten kolor jest perłowy i mimo tego że położyłam warstwę nabłyszczającą to efekt jest jaki jest...
Nie przepadam za perłowymi lakierami wolę te z połyskiem ale mimo wszystko polecam lakiery tej firmy. Oba równo się rozprowadzają nie robiąc smug, mają małe pędzelki dzieki czemu łatwo maluje się przy skórkach. Jak z trwałością to nie jestem w stanie się wypowiedzieć gdyż przedłużam paznokcie metodą żelową a na takich pazurkach lakier trzyma się tydzień i dłużej nawet w ekstremalnych warunkach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.