czwartek, 5 maja 2011

Lakier Lovely



Lovely lakier w kolorze klasycznej czerwieni nr 91. Dosyć szybko wysycha ale ja i tak zawsze używam preparatów przyspieszających wysychanie lakieru. Nie mam cierpliwości czekać. Przeważnie maluję paznokcie póżnym wieczorem w ciągu dnia nigdy nie mam czasu bo wciąż jest coś do zrobienia :) Kolor bardzo ładny wystarczają 2 warstwy aby ładnie pokryć paznokieć. Dostępne tylko w drogeriach rosmann. Niby to są lakiery o wysokim połysku ale ja jeszcze mam warstwę nabłyszczającą z Golden Rose.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.