sobota, 9 sierpnia 2014

Brzoskwiniowo- różowy odcień Golden Rose 22 {Color Expert}

 Witam ciepło w słoneczną sobotę :)

To był spontaniczny zakup. Wpadł mi w oko w małej drogerii :)
Lakiery GR były pomieszane w szklanym wielkim naczyniu, w tej wielkiej mieszance ten się wyróżniał, uwielbiam takie odcienie dlatego dołącza do mojej "ulubionej gromadki" :-)



  • krycie mogłoby być lepsze, mam na paznokciach 2 warstwy ale na zdjęciach wyszły prześwity, na żywo nie było ich widać
  • pędzelek krótki i szeroki, bardzo wygodny
  • szybko schnie

Pojemność 10,2 ml
Dostępność: małe drogerie lub stoiska Golden Rose





Zaczęły mi się problemy ze skórkami. Rozpoczynam maseczki na dłonie z maści z witaminą A, niezastąpiona. O efektach postaram się niebawem napisać.


To odcień brzoskwini czy raczej różu?


Beauty Wizaż jest już na facebooku. Wiele z Was prosiło mnie o rozważenie tej opcji. Wielu dziewczynom łatwiej obserwować jest przez facebooka, w końcu nie każdy ma konto na bloggerze ;) Zapraszam do klikania w prawym górnym rogu :)



29 komentarzy:

  1. Jak robisz te maseczki na skórki? Bo ja też borykam się z tym problemem, walczę i walczę ale nic mi nie pomaga :(
    A lakier piękny, wg mnie to brzoskwinka, taka soczysta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam grubą warstwę maści z wit A lub jakiegoś kremu do rąk. Zakładam lateksowe rękawiczki i na jakieś 30 min, taką maskę robię codziennie przez parę dni do tygodnia, ręce będą jak nowe i skórki w dużo lepszym stanie :)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo :) Muszę w takim razie nabyć maść z witaminą A :)

      Usuń
    3. Wspaniała pielęgnacja za 3 zł :))

      Usuń
    4. Też wykorzystam Twój patent skórkowy!
      Piękny lakier <3

      Usuń
  2. Dla mnie to bardzo ciepła i jasna brzoskwinka wpadająca w róż :) Mam podobny kolor z serii Color Rich, idealny odcień na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli potrafię opisywać kolory, tak samo go widzę :D

      Usuń
  3. Piękny kolor ;) uwielbiam takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna rozbielona brzoskwinka, bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor :) Dla mnie to taka delikatna brzoskwinka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez uwielbiam takie kolory... cudny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor bardzo ładny i paznokcie też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko te skórki bardzo zle wyglądają, zaniedbałam z braku czasu ;(

      Usuń
  8. Widziałam lakiery z tej serii są śliczne i muszę się na jakiś skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor, też takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jako mogę cię znaleźć na facebook'u? bo dałam lajka, ale nie widzę tam twojego fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy kliknąć "lubię to" w prawym górnym rogu. Możesz szukać także przez facebook, nie wiem czemu nie widzisz, może coś się zwiesiło chwilowo?

      Usuń
    2. Poprawiłam, mam nadzieję, że będzie lepiej.

      Usuń
  11. zdecydowanie odcień różu

    OdpowiedzUsuń
  12. Mówisz, że ugięłaś się FB-owej presji :)
    To może jeszcze Instagram, co ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, może z czasem :)
      Wyszłam z prośbą do czytelniczek, prosiły o facebooka z uzasadnieniem, że łatwiej jest obserwować bloga :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.