wtorek, 30 grudnia 2014

Makijaż sylwestrowy. Błyszczące złoto i matowy granat. 3 propozycje pomadek.


Próba makijażowa na jutrzejszą imprezę :) Myślę, że jutro zrobię taki sam makijaż tylko użyję cieni sypkich, połyskujących, raz w roku trzeba zaszaleć ;) Czasami przed imprezą mnie poniesie i robię makijaż zupełnie inny niż planowałam. Z reguły jak się nie staram to wychodzą mi lepsze połączenia. Myślę, że zostanę przy mieszance złota z granatem tylko mam problem z ustami. Nie mogę się zdecydować... 



Kobo 310






Golden Rose Velvet Matte 07 








 Golden Rose Velvet Matte 04 






Użyte kosmetyki 





Jaki makijaż Wy macie w planach? ;)




19 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczne ale mi najbardziej podoba się propozycja z pierwszą pomadką :) Ja w tym roku postawię na lekkość i błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Kobo najlepiej. :) Wyglądasz prześlicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie numer 2 ;) mocniej podkreślone oko i delikatny kolor na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomadka 2 - jak szaleć, to szlaleć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ślicznie, szczególnie podoba mi się dolna powieka podkreślona na zielono:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 2 najlepszy :)
    Korzystając z okazji-muszę podziękować.Przez całą ciążę, do teraz (pół roku po porodzie) stosuję się do Pani rad i moje włosy-cudo! Nie straciły ani trochę na objętości i zdrowotności. A rosną jak oszalałe,"Baby hair" wszędzie... dziękuję! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku Pani życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! :)

      Usuń
  7. ładny, ale trochę spokojny;) dodałabym nieco czerni w kącikach i sztuczne rzęsy. A ja idę na bal przebierańców i zrobię sobie makijaż w stylu sexy vampire. sama jestem ciekawa co mi wyjdzie spod pędzla. Życzę szampańskiej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń miałam w zeszłym roku, tym razem miałam ochotę użyć cienia granatowego :)

      Usuń
  8. Moje kolory :) dziwne, że jeszcze mi nie przyszło do głowy ich połączyć, a dysponuję zarówno cieniem złotym, jak i odcieniami granatu. Baw się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się z gr 07 :)

    mam nadzieję, że właśnie świetnie się bawisz :) szczęśliwego nowego roku! przekazano mi też kartkę świąteczną od Ciebie ze starego adresu - bardzo, bardzo Ci dziękuję za ten przemiły gest :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że dotarła do Ciebie kartka, już teraz będę wiedziała, żeby na stary adres nie wysyłać ;)

      Usuń
  10. Wszystkie są pięknie, ale w tym przypadku najbardziej urzekła mnie propozycja nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.