czwartek, 2 listopada 2017

Nowy kolor ♥ Pierwszy raz z drogeryjną farbą Wellaton na poziomie złocistego blondu.





Wybaczcie słabe zdjęcie ale lepszego nie mam. Odrost miał około 2 cm. Miejscami 2,5. 



Po koloryzacji otrzymałam pięknie wyrównaną linię między kolorem poprzednim. Przez cały rok trzymałam się farby Cece 10/03. Farba nakładana była tylko na odrost. 


Koloryzację zrobiła mi siostra, użyła wody dołączonej do zestawu. 



Ciepły, złocisty blond ♥ Jestem zadowolona! Moje koloryzacje są od dłuższego już czasu na poziomie 10. Kupuję naturę 10/0 lub z dodatkiem złota. 




7 komentarzy:

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.