środa, 1 listopada 2017

Znów to zrobiłam! Z kręconych na proste w 15 minut :)

O tym, że bardzo rzadko prostuję swoje włosy, pisałam tutaj wielokrotnie. Lubię siebie w prostych włosach, ale po 2 dniach gdy je umyję i pragnę powrócić do fal to szlag mnie strzela ;) Powracają do swojej formy ale lubią się puszyć i grymasić przez parę kolejnych dni. Taka stylizacja nie wychodzi im na dobre, są przesuszone, niesforne i trudno je zaakceptować. Już wiem, co czują dziewczyny, które prostują włosy całe życie, a potem nagle porzucają swoje prostownice i próbują je wystylizować naturalnie.

Prostownicę Remington mam od paru lat, można nią również kręcić loki, lub wywijać w fale same końcówki. Jeżeli jesteście na etapie szukania sprzętu, to polecam te cienkie prostownice marki Remington.




Cały zabieg prostowania potrwał około 15 minut. Ustawiona do temperatury około 180 stopni, prostuje pasma przy jednym pociągnięciu. 

Postanowiłam zrobić osobny post z prostymi włosami dlatego, że wciąż dostaję e maile jak moje włosy są cieniowane. Pokażcie zdjęcie swojej fryzjerce i na pewno będzie wiedziała. Moje włosy mają codziennie inny skręt, tylko na prostych będzie widać. Dodam, że włosów nie obcinałam już parę miesięcy. 





14 komentarzy:

  1. Przepiękna długość :)
    Miałam trochę krótsze włosy, ale szlag mnie trafiał i je ścięłam. Obecnie mam long boba z którego się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze aby fryzura dawała nam radość a nie była przykrym ciężarem ;)

      Usuń
  2. Ja jestem jedna z tych osob ktore uwielbiaja proste wlosy i prostuja je juz ok. polowy zycia :P Nie zamierzam przestac hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak z farbowaniem... Można całe zycie farbować i nie zniszczyć włosów i można całe życie prostować i również ich nie zniszczyć, ważna jest odpowiednia i skuteczna ich pielęgnacja a wszystko bedzie dobrze ;)

      Usuń
  3. wyglądasz super i w prostych, i w kręconych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już chyba od 8 lat nie prostuję włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne wlosy! Ja swoje mam w oplakanym stanie:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zrób im zabiegi pielęgnujące a ich kondycja się poprawi, spróbuj nawilżać, możesz zacząć od olejowania.

      Usuń
  6. Czytam komentarze powyżej i szczerze mówiąc mnie zatkało. Czy na tych zdjęciach są proste włosy? Przepiękne i zadbane? Nie. Widać tu zmęczone farbowaniem na tani blond, spuszone pasma, którym daleko do prostych, lśniących drutów. Domagające się podcięcia przynajmniej 10 centymetrów. Miałam takie włosy dekadę temu, kiedy byłam nastolatką i rozjaśniałam. Teraz cieszę się zdrowymi, błyszczącymi falami w naturalnym kolorze, które są moją dumą. Tutaj każdy Ci słodzi, a nikt nie powie prawdy. Mówisz, że Twoja siostra jest fryzjerką - dlaczego nie wyprostuje Ci włosów jak w salonie, za pomocą suszenia na okrągłej szczotce? To standardowa procedura, więc na bank ma to opanowane. Wtedy miałoby to ręce i nogi, a nie tak, jak teraz. Ponadto, wykonane szczotką z włosia dzika, łuski byłyby wspaniale domknięte, a gdy dodać do tego jonizację, to już w ogóle poezja. Katujesz włosy prostownicą, efektu prostowania nie widać, a wokół sami przyklaskiwacze. Zacznij naprawdę dbać o włosy. Prostowanie prostownicą o temperaturze 200 stopni do pielęgnacji się nie zalicza; nawet, gdy robisz to sporadycznie.

    Inna, zabawna sprawa - co masz z tym obsesyjnym zakazem kopiowania? Przeglądając różne Twoje wpisy chce się kliknąć prawym przyciskiem myszki, aby otworzyć w kartach przeglądarki interesujące notki, a wyskakuje idiotyczny komunikat o kopiowaniu. Litości. Masz chyba wielkie mniemanie o sobie. Dam Ci przykład. Blogerka Kasia Pyrz słynie z tytanicznej pracy, jaką wykonuje, aby stworzyć tabele porównawcze różnych specyfików pomocnych w pielęgnacji. I wyobraź sobie, że pozwala kopiować swoją pracę i umieszczać ją na innych stronach - po prostu osoba korzystająca z tego musi w wyraźnym miejscu zaznaczyć, czyja jest ta własność intelektualna. Albo gdyby jakaś dziewczyna zainspirowała się Twoimi włosami i chciała pokazać je na zdjęciu u fryzjera, to Ciebie to obraża? Skoro zapisanie ich na dysku to świętokradztwo. Wystarczy głupi zrzut ekranu i gotowe, zdradzę Ci najprostszy sposób ;) Domyślam się, że nie korzystasz z takich portali, jak Pinterest i kolekcjonowanie inspiracji to dla Ciebie zupełna abstrakcja i wykorzystywanie autorów zdjęć - bo taki wniosek się nasuwa, gdy się czyta te śmieszne wyskakujące okienka. Nie musisz odpisywać - po prostu przemyśl sobie pewne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy są proste, nie muszą być wygładzone na lejce, żeby ładnie wyglądały, wiesz co to jest objętość? I jak prostować włosy żeby nie były ulizane? Mam geste włosy i nie zamierzam psuć tego efektu. Włosy wyprostowałam sobie sama, efekt po fryzjerze mogę mieć na pstrykniecie palcem bo mam fryzjerkę na wyciągnięcie ręki :D I skąd wiesz jak ona mi je prostuje i jak często? Przecież ja o zabiegach fryzjerskich nie pisze tutaj, stawiam na pielęgnację domową! Czytaj ze zrozumieniem, włosy prostowałam prostownicą, rzadko to robię bo nosze naturalne fale. To jest post o efektach po REMINGTONIE a nie o tym jak prostować włosy... Trochę myslenia nie zaszkodzi, naprawdę!

      Druga sprawa wyjaśnij co to jest tani blond? Moim zdaniem nie ma takiego!!! Każdej kobiecie pasuje inny odcień. Są różne rodzaje blondów, złociste, z gołębim refleksem mające ton chłodny i ciepły. Zastanowiłaś się, że może obrażasz moje czytelniczki?

      To jest mój blog, moja praca i moje godziny poświęcone na to co przez wiele lat tworzę. Nie zgadzam się na kopiowanie i mam do tego prawo. Wiele razy moje zdjęcia były kradzione, na aukcje, na portale randkowe, do sklepów internetowych. Kradzież w necie trwa, te co piszą przydatne treści doskonale o tym wiedzą. Nie obchodzi mnie co robią inne blogerki. Jeżeli zgadzają się, żeby ich zdjecia latały po całym internecie to ich sprawa. Ja się nie zgadzam. Wszelakie udostępnianie mojej własności będzie karane. Nie odpuszczam, wygrałam już na tym wiele razy. I miałam cudowne wakacje za pieniądze z zadośćuczynienia od ludzi którzy nie myślą. Wiesz co to są prawa autorskie?
      Abstrakcją jest dla mnie kopiowanie i zapisywanie zdjęć innych blogerek i podrabianie ich prac. Ja mam tu swój świat, swój pomysł na siebie.

      I serio chcesz zapisywać zdjęcia od blogerki która ma wg Ciebie tani i zniszczony blond, no sama sobie zaprzeczasz... :D Ja się pytam co ty tu w zasadzie robisz? ;)

      Takich ja Ty wiele już tu było, co to na sucho próbowało mi udowodnić jakie to lśniące włosy i pieknie kręcone mają :) Dlatego bądz odważna nie rzucaj słów na wiatr! Zrób zdjęcia włosów, wyślij mi je a ja zrobię o tym post. Pokaż jak piękne i zdrowe są Twoje fale. Pozwolimy udostępniać Twoje zdjęcia. Niech dziewczyny korzystają. Potem przyjedz do mnie wybierzemy się na badanie włosów i wtedy zrobimy post porównawczy kto ma zdrowsze włosy :) I ja tu nie żartuję, jestem tak pewna swoich włosów i ich kondycji :) O włosy dbam od jakiś 9 lat, są moją dumą. Poproszę o post na mój e mail, możemy omówić też szczegóły spotkania i badania włosów.

      Julia miej odwagę pokazać swoje włosy i wystawić je na krytykę, uprzedzam, może zaboleć! Czekam na wiadomość. Mam już w głowię post porównawczy. Wezmiemy pod lupę ilość i jakość kosmetyków, ilość lat pielęgnacji, jakość farb, metody stylizacji i ilość wizyt u fryzjera w ciągu roku. Do dzieła kobieto a jeśli nie masz odwagi to więcej tu nie przychodz.

      PODSUMOWUJĄC
      Tutaj jest życzliwe towarzystwo, sposób wypowiedzi u dziewczyn zawsze na poziomie a zgryzliwych uwag tak jak powyżej tu nie potrzeba, nie potrzeba Twoich epitetów o tanim blondzie bo to nic nie wnosi a może obrażać. Nie potrzebuję też Twoich rad na temat "co powinna moja fryzjerka a czego nie powinna". Swoje cenne i zgryzliwe rady zachowaj dla siebie albo wyrzucaj je na swoim podwórku. Miłego dnia.







      Usuń
  7. A czy takie prostowanie nie niszczy bardzo włosów?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.