czwartek, 23 lipca 2015

Wody toaletowe na lato z Avon. Summer White Sunset, Summer White Sunrise, Scent Essence- Sparkly Citrus


Summer White Sunset to dla mnie zapach lata. Flakonik przypomina mi letni zachód słońca. 

Kategoria: kwiatowo- orientalna 

Nuta zapachowa: różowy pieprz, kwiat lotosu, kremowe drewno brzozy 

Pachnie słodko, zapach jest wyważony, nie duszący ale intensywny. Przemiły dla mojego nosa i dla otoczenia. Zbieram wiele komplementów, gdy mam go na sobie. Wydaje mi się, że jest to zapach "bezpieczny" i raczej spodoba się dużej ilości kobiet, które lubią kwiatową, zwiewną i ciepłą nutę. Zapach pasuje mi do długich, letnich sukienek z motywem kwiatowym, kojarzy mi się z plażą i z jakimiś owocami. Zapach jest jak nektar z kwiatów, okraszony orientalną nutą. Bardzo ciepły i przyjemny. 

Trwałość
W okolicach biustu i na szyi trzyma się około 6-7 godzin. Na nadgarstkach wietrzeje szybciej. Cena jest niska i zachęcam do wypróbowania. 25 zł za 50 ml







Summer White Sunrise to dość młody zapach. Fioletowa, smukła buteleczka dobrze leży w dłoni. Kolejny prosty flakon, który kryje w sobie letnią ale ostrzejszą nutę.

Kategoria kwiatowo- szyprowa

Nuta zapachowa: mandarynka, orchidea, paczuli

W składzie na pierwszym miejscu mandarynka, której absolutnie nie wyczuwam. Moim zdaniem, nie ma w tym zapachu ani odrobiny cytrusów. Paczula nadaje temu zapachowi pazura. Jest bardzo ostry na początku i na pewno nie spodoba się każdej kobiecie. Zapach powoli się rozwija, po paru minutach czuję w nim konwalie i jakieś białe kwiaty. Ponownie do niego nie wrócę.

Trwałość
Bardzo dobra jak na wodę toaletową. 2-3 godziny. Za 50 ml zapłaciłam 20 zł.







Scent Essence Sparkly Citrus to ostatnia woda toaletowa z Avonu jaką posiadam. Flakon jest bardzo prosty, zamknięto w nim wodę o zielonym zabarwieniu. 

Kategoria cytrusowo- kwiatowa 

Nuta zapachowa: bergamotka, kwiat limonki, cedr. 

Spodobały mi się od pierwszego powąchania kartki z katalogu. Są świeże, idealne na upały. Czuję w nich zdecydowaną limonkowo- "zieloną" nutę. Bezpośrednio po psiknięciu na skórę, są bardzo cytrysowe, po paru minutach wybija się nuta kwiatowa. Zapach kobiecy, świeży i bardzo przyjemny. 

Trwałość
Bardzo długo trzyma się na ubraniach. Na skórze max 3godziny. Większość zapachów cytrusowych się u mnie nie trzyma, błyskawicznie wietrzeją, nawet te z wyższej półki.
 Nie nadają się do noszenia w torebce, nie mają korka a zabezpieczenie wyrzuciłam bo było bezużyteczne. 





Z tych trzech polecam kupić Summer White Sunset jeśli lubisz kwaitową nutę okraszoną orientalną pudrowością. White Sunrise jest dużo ostrzejszy ale tylko na początku, gdy zaprzyjaźni się ze skórą czuć w nim zdecydowaną konwaliową nutę. Scent Essence dla wszystkich kobiet, które cenią sobie cytrusowe, świeże perfumy. 




12 komentarzy:

  1. scent essence jest jak dla mnie zbyt cytrusowy, przypomina mi troszkę jakiś odświeżacz powietrza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi zupełnie nie kojarzy się z odświeżaczami. Pachnie pięknie ♥

      Usuń
  2. Nie znam sunrise
    za to Cytruska zużyłam 2 butelki w zeszłym roku! Jest dla mnie świetny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tego lata pachnę cool water woman :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Summer White Sunset miałam i rzeczywiście był piękny, a do tego dość trwały, jak na Avonowskie zapachy. Teraz używam Celebre, ale podoba mi się już nieco mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celebre jest bardzo ładny, mam miłe wspomnienia, używałam go jak byłam nastolatką :) Trwały zapach ♥

      Usuń
  5. Po Twojej recenzji mam ochotę zapoznać się z fioletowym flakonikiem:) Uwielbiam paczulę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Summer White Sunset to rzeczywiście zapach lata. Miesiąc temu zamówiłam sobie kolejny flakonik i teraz używam niemalże codziennie :) Nie wyobrażam sobie wakacji bez niego <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.