sobota, 27 stycznia 2018

Kokosowe masło do ciała z Dove






To masełko do ciała zainteresowało mnie na zakupach w Rossmannie gdy szukałam żeli pod prysznic. Przykuło moją uwagę bo lubię kosmetyki kokosowe. Bez większego zastanawiania się kupiłam, bo niewiele marek kosmetycznych ma w ofercie, masła lub balsamy kokosowe i nie ma w czym wybierać. 

Opakowanie jest super, twarde pudełko, dość szerokie, bez problemu wybiera się z niego kosmetyk. 






Zapach oczywiście boski, marka idealnie trafiła w mój gust. Bardzo długo utrzymuje się na skórze. Skóra po tygodniu jest bardzo miękka i nawilżona ♥

Masło ma jedną podstawową wadę, która mnie bardzo irytuje i zniechęca do używania. Konsystencja jest marząca się, nie chce się szybko wchłaniać. Wcieranie tego masła trwa wieczność, tak mi się wydaje! ;)

Jestem ciekawa czy to jest wina tej konsystencji czy masło jest dla mnie zbyt bogate... Nie mam obecnie problemów ze skórą, codziennie nakładam jakiś balsam przez całą jesień i zimę i nie mam suchych partii. Jestem ciekawa co powiedziałyby o nim posiadaczki bardzo suchej skóry?




15 komentarzy:

  1. Nie lubie produktow, ktore bardzo dlugo sie wchlaniaja i czuc lepka warstwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Konsystencja do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat lubię kosmetyki dove, bogate konsystencje moja skóra szybko wchłania

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego masła, ale też lubię kokosowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dove niestety jest czescia Unilever, korporacji, ktora jest jedna z najgorszych pod wzgledem warunkow testowania na zwierzetach, dlatego omijam z daleka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach kusi, ale konsystencja nie dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie masz ekstremalnie suchej skóry to nie polecam.

      Usuń
  7. Nie wiedziałam że Dove ma takie cuda w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ten Dove śmierdział jakąś benzyną. Dużo przyjemniejsze są DOVE SPA lepiej się wchłaniają i nie śmierdzą .

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się zdecyduję na ten produkt pomimo konsystencji. Mam suchą skórę i ważne jest to, żeby produkt pomógł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.