środa, 8 czerwca 2016

Serum Bielenda. Aktywne kapsułki hialuronowe.




Bielenda to jedna z moich ulubionych polskich marek produkujących pielęgnację, która doskonale służy mojej skórze. Chętnie testuję nowości tej marki. Dobry asortyment tych produktów jest w drogeriach Natura i tam najczęściej robię zakupy. Serum z kapsułkami wypatrzyłam błyskawicznie. Te piękne szklane opakowania z turkusową szatą graficzną przyciągają spojrzenie :)

Kosztuje około 22 zł za 30 ml.




Opakowanie
Serum zamknięto w bardzo eleganckiej, szklanej buteleczce z wygodną pompką.






Kosmetyk ma żelową postać, w której pływają perłowe kapsułki.







Serum po wyciśnięciu




Żel dość dobrze łączy się z kapsułkami. Łatwo się rozmarowuje i szybko wchłania. Serum podobno ma modelować owal twarzy. W tej kwesti nie będę się wypowiadała, ponieważ jestem za młoda i u mnie takich efektów po prostu nie widać. 

Przyjemnie nawilża, nie zostawia tłustej warstwy ale skóra jest po nim trochę lepka. Wspaniale przylegają do niej podkłady. Obecnie stosuję to serum rano, wcieram zawsze 2 pompki, czekam aż się wchłonie i dokładam jeszcze krem z filtrem SPF 50 z Vichy. Idealnie sprawdza się pod makijaż i pod filtr.


Jeśli Wasz skóra potrzebuje nawilżenia, to mogę polecić TO SERUM, bo to bardzo dobry kosmetyk. Samo serum może okazać się niewystarczające, ale tego typu kosmetyk zawsze nakładamy pod krem.

WSPANIAŁE SERUM JAKO DOPEŁNIENIE PORANNEGO NAWILŻANIA.




11 komentarzy:

  1. widziałam chyba ze 3 wersje na sklepowej półce. wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację jest kilka opcji do wyboru, następnym razem wypróbuję inne serum, kusi mnie to z retinolem ;)

      Usuń
  2. Niestety w Anglii nie mam dostępu do Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie wypróbować, bo ciekawi mnie jego formuła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To serum wygląda fantastycznie. Moja skóra zawsze potrzebuje przede wszystkim nawilżenia więc u mnie także powinno się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedno serum z Bielendy, ale z serii algowej :) Jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiekolwiek serum do twarzy bardzo chętnie wyląduje w moim koszyku :P A to już szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie fikuśne kosmetyki :)
    A jak ze składem? Fajny?

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi zachęcająco, może się skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podobały mi się kosmetyki z pływającymi perełkami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.