niedziela, 30 grudnia 2012

Makijaż metaliczny w niebieskiej oprawie

Może być sylwestrową propozycją dla kobiet o zimnym typie urody i tych wszystkich, które lubią i dobrze czują się w zimnych odcieniach. Sama pewnie jutro zmaluję coś mocnego i bardzo błyszczącego, chodzi mi po głowie złoto z dodatkiem innych kolorów, właściwie pomysły na makijaż mi przychodzą jak wezmę pędzle w dłoń i popatrzę na paletę kolorów :) Przeważnie wymyślam na bieżąco. Jeśli uda mi się jutro zrobić dobre zdjęcia przy świetle sztucznym to na pewno pojawi się post z makijażem w tonacji ciepłej. Zimne kolory raczej nie w tym roku, ponieważ mam czerwoną sukienkę i kaprys na brokatowe złoto ;)








Mój nowy nabytek z Inglota testuję od tygodnia, zestawiam go z różnymi kolorami i jestem po prostu zachwycona. Cień jest miękki, daje bardzo nasycony efekt, metaliczny i połyskujący. A kolor? Hm, bardzo trudno opisać, niby zimny, srebrno- fioletowy ale potrafi mienić się złotymi tonami co widać na zdjęciach poniżej. Uniwersalny! I mam ochotę na więcej :) Do wyboru jest chyba 5 nowych odcieni. 

Zdjęcia przedstawiają ten sam cień, takiego "cudaka" to jeszcze nie miałam ;) 



Oczy
Cienie Inglot: zewnętrzny kącik szary perłowy 434, cała powieka metaliczny srebrny 153, załamanie powieki  75, wszystkie cienie są na bazie Inglot. 
Tusz do rzęs Golden Rose/ Sexy Black
Kreskę zrobiłam niebieską kredką Catrice.

Twarz
Mieszanka podkładów 1:1 L'oreal True Match i Essence Stay all Day, utrwalone pudrem sypkim Inglot. 
Na policzkach Teracotta Golden Rose 05. 

Usta
Szminka Joko Wet Lips J49



39 komentarzy:

  1. piękny makijaż :)
    muszę kupić ten cień 153 Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie to wyczarowałaś, ten delikatny wrzosik mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomina bardziej oberżynę, często używam, jeden z moich ulubionych najstarszych cieni :)

      Usuń
  3. Piękny opalizujący cień z Inglota, uwielbiam takie. Sama ostatnio sobie podobne sprawiłam - 153 i 154 :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ogromną ochotę coś dokupić, wspaniała konsystencja i fajne kolory, 154 też mi się podobał :)

      Usuń
  4. Cudnie,ten nowy cień piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu od tygodnia nie używam nic innego, śliczny jest ;)

      Usuń
  5. Mam ten cień z Inglota i jest niesamowity :) Kolor trudny do zdefiniowania i świetnie łączy się innymi kolorami.
    Jak zwykle cudny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę bardziej u Ciebie poszperać :) bo kompletuję wkłady do palet i tylko w taki sposób mogę coś na spokojnie wybrać. Na miejscu dostaję oczopląsu i oświetlenie przekłamuje :/

      Usuń
    2. Mam około 40 wkładów i nigdy nie robiłam prezentacji wszystkiego, wydawało mi się że to nudne bo pokazuję cienie przy makijażach, dałaś mi do myślenia, przecież zebrane wszystko do kupy można porównać i ułatwić innym zakup. Pomyślę nad swatchami, tylko kiedy będzie w końcu dobre światło?? Cienie Inglota kocham, nawet te matowe z drobinami które uchodzą za najsłabsze. Zauważyłam że najbardziej jest lubiana formuła Pearl :)

      Usuń
    3. Z chęcią obejrzałabym Twoją kolekcję dlatego, że przeglądam Twoje makijaże ale całościowo byłoby łatwiej :)
      Maty faktycznie mają słabe ale da się z nimi pracować :)

      Czekam na notkę i trzymam kciuki za dobre światło, bo nie ukrywam, że chciałabym dokończyć zakupy przed powrotem do UK:)

      Usuń
    4. maty nie wszystkie są słabe, zależy od koloru...
      powiem nawet że maty mają świetną pigmentację, nieco gorzej jest z wykończeniem matowym ale z drobinkami :)

      Usuń
    5. ah i nawet jeśli nie dokupisz wszystkiego to pisz śmiało, podeślę jeśli uda mi się kupić :))

      Usuń
    6. Będę pamiętać w takim razie :)

      Wiesz, mnie się marzą takie maty jak ma Bikor ale niestety oni dodają je tylko do gotowych palet. Minusem jak brak wyboru pośród tonacji :/

      Usuń
  6. śliczny makijaż, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię bardzo Twoje makijaże, ten jak zwykle super:) bardzo podoba mi się ten różowy cień z Inglota, chyba go sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejny trudny do opisania, mi się wydaje jest fioletowy z nutką oberżyny :)

      Usuń
  8. świetny makijaż!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż, zazdroszczę talentu :D


    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolorki i uwielbiam puder z inglota

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja czekam na Twój sylwestrowy make up ;)i czerwona suknia :) będziesz wyglądać bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają Twoje makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy odcień jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz rację świetny na sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez wątpienia interesujący makijaż, piękny i bardzo przeze mnie ceniony efekt świetlistości daje ten niebieski na dolnej powiece. Świetnie się komponuje w całość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się :3
    Choć sama wolę raczej nakładać kolory... Albo z bielą albo takie podobne do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry jest ten kolor :)
    Chyba go kupię

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten nowy cień ;) Coraz bardziej się wkręcam w Inglota więc czuję się skuszona. I makijaż oczywiście piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne kolory :D Makijaz cudowny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo piękne makijaże, uwielbiam również kolorowy makijaż oczu . życzę dalszych wspaniałych inspiracji i pięknego na zawsze wyglądu. POZDROWIENIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam :))

      Usuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.