piątek, 15 kwietnia 2011

Dzisiejsze pazurki w kolorze pastelowym

Tej wiosny na paznokciach modne są kolory pastelowe oraz  czarne paski. Trendy są też brokatowe lakiery, bardzo przyciągają wzrok :) I np. możemy jako bazę użyć czarny lakier i końcówki pomalować na złoto. Wizażyści proponują łączyć kolory w szalony sposób.




Kupiłam lakier Joko by virtual ze względu na ładny odcień jest to nr 46. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością tego lakieru. Wystarczają dwie warstwy i pazurek jest ładnie pokryty, lakier dobrze się rozprowadza. Ma dość szeroki i krótki pędzelek ale ładnie można go wyprowadzić przy skórkach. Moja płytka jest dość duża i wygodnie jest mi malować szerokimi pędzelkami jednak posiadaczki wąskich i małych paznokci pewnie nie byłyby zadowolone. Konsystencja jak najbardziej ok.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.