piątek, 9 grudnia 2016

❉ Podsumowanie listopada ❉


❉ Glinka biała w proszku ❉
Kupiłam na allegro 50 g proszku. Takie opakowania wychodzą sporo taniej niż maseczki w saszetkach czy w tubkach. Można rozrobić sobie dowolną ilość, jaka nam jest potrzebna ale trzeba się trochę pobawić. Glinki mieszam z oliwą z oliwek, lub ze zwykła wodą. Glinka biała miała działanie rozjaśniające i oczyszczające, cera była trochę "tępa" w dotyku po zabiegu.

❉ Puder prasowany Maybelline Affinimat ❉
To jeden z tych pudrów, które sprawdzają się u mnie bardzo dobrze. Nie zapycha, daje ładne aksamitne wykończenie nie tworząc na twarzy suchej maski. Rewelacyjnie matowi na parę godzin. Przy nadmiarze sebum, nie zamienia podkładu w efekt "ciasteczka". Miałam już kilka opakowań w swojej kosmetyczce, zużyłam kolejne i na pewno nie ostatnie :)

❉ Puder prasowany Maybelline Affinitone 
Zanim poznałam Affinimat, za każdym razem padało na Affinitone, jeśli chciałam kupić puder wykańczający marki Maybelline. Jest duża różnica między tymi pudrami. Affinitone ma mniej gram, słabiej matuje ale ma lepsze opakowanie. Zamyka się na zatrzask, posiada lusterko, na pewno nie otworzy się w torebce. 

❉  Perfumy Echo DAVIDOFF ❉
Zapach przepiękny, bardzo kobiecy, zwiewny, lekki i wiosenny. Świeżość kwiatowa jest bardzo dobrze podana. Lubię takie zapachy wiosną i latem do lekkich ubrań i letnich sukienek. Trwałość perfum jest bardzo słaba. Wypadają u mnie gorzej niż zapachy Avon dlatego więcej go nie kupię. Nie jest wart tych 90 zł za 50 ml. 





❉ Odżywka do włosów Isana Pure Locken 
Chyba obecnie jedna z najlepszych jaką ma w ofercie marka Isana. Sprawdza się rewelacyjnie do włosów blond, oraz do włosów splatanych. Rozczesanie mokrych pasm idzie mi sprawnie za każdym razem. Podkreśla skręt, uelastycznia i nie obciąża włosów. Bardzo często ją kupuję. 

❉ Żel pod prysznic ON LINE
Kupiłam ze względu na zapach. Owocowe propozycje producentów bardzo mnie przyciągają. Pachniał bardzo słodko, umilał dłuższą kąpiel. Spełnia dwa zadania. Może być stosowany do mycia ciała oraz jako płyn do kąpieli. Robi niezłą pianę i wypełnia łazienkę owocowym aromatem, który z Avocado nie ma nic wspólnego ;)





❉ Farmona- odżywka Lniana do włosów bez spłukiwania ❉
Jeżeli używacie odżywek b/s głównie po to, by włosy lepiej się rozczesywały, to Lnianej Farmony w tym celu Wam nie polecę. Nie ułatwia rozczesywania, jedynie pięknie zmiękcza, odżywia i nie obciąża. Formuła jest rzadka, lejąca się dlatego nie obciąża nawet cienkich włosów. Chętnie kupiłabym jakąś inną wersję ale obecnie nie ma tych kosmetyków w mojej aptece. 

❉ Fructis Oil Repair 
Tę odżywkę doskonale znam i zużyłam już wiele buteleczek. Moją ulubioną jest nadal Fructis Mega Objętość ale jeśli jej brakuje w drogeriach (często jest wykupiona) to wrzucam do kosza tę z olejkami. Sprawdza się bardzo dobrze. Nie puszy, ujarzmia a loki dobrze się mają przez dwa dni.


❉ Indyjski olejek do włosów Mahabhringraj 
Podobny w działaniu do tradycyjngo oleju Bhringraj jednak ten nie twardnieje na skorupkę zimą. Nie trzeba rozpuszczać go w ciepłej wodzie, ponieważ przez cały rok ma konsystencję oleistą. Pachnie bardzo kadzidełkowo, zapach typowo wschodni, silny, aromatyczny. Zmywa się z włosów przy pomocy delikatnego szamponu, zapach nie zostaje na włosach. Nadaje pięknego połysku i nawilża włosy przy długotrwałym stosowaniu. Zima to ciężki czas dla długich włosów, bardzo szybko tracą wilgoć, wysuszają się i mogą łamać się końcówki. Bez olejowania moje włosy nie przetrwałyby zimy ;)


❉ Balsam Dove Body Milk ❉
Wersja podstawowa w tej linii kosmetyków. Balsam jak balsam. Treściwy, wydajny, natłuszczający skórę. Bardzo dobry do przesuszonej skóry. Dostałam go od kogoś w prezencie i zużyłam z przyjemnością za ten piękny zapach. Przeszkadzała mi trochę jego bardzo gęsta formuła, wolę lżejsze konsystencje. 


❉ Krem do depilacji Eveline ❉
Przetestowałam już wiele kremów depilujących i uważam, że marka Eveline i Bielenda ma najlepsze. Nie uczulają, nie mam wysypki w okolicy pach po zastosowaniu. Jestem fanką depilatora od bardzo długiego czasu. Partner podarował mi depilator marki Braun i przyzwyczaiłam się do tego bólu. Na nogach jestem w stanie wytrzymać ale do pach chyba nigdy go nie przyłożę, jak można się tak katować ;)

❉ Szampon Isana Pure Locken ❉
Odżywkę z tej serii uwielbiam już wiele miesięcy ale szampon jest nie dla mojej wrażliwej skóry. Produkt jest gęsty, bardzo wydajny, rewelacyjnie domywa włosy. Niestety nie będę go więcej uzywała ponieważ spowodował wysyp jakiś dziwnych małych krostek na skórze. Uczula mnie. Mówię nie szamponom, które wyżerają mi skalp.



❉ Młyn micelarny i płyn dwufazowy Be Beauty ❉ 
Do demakijażu stosuję kosmetyki skuteczne aby nie męczyć wieczorem okolicy wokół oczu pocierając ją wielokrotnie wacikami. Od jakiegoś roku używam na przemian miceli z L'oreal i Be Beauty. Oba nie szczypią w oczy, nie powodują mgły i rozpuszczają nawet eyelinery. Niedawno pojawił się w drogeriach Hebe również dwufazowy płyn do demakijażu oczy z Be Beauty. Wypróbowałam i polecam, tak samo dobry jako dwufazówki polskiej Bielendy :)

❉ Wellness & Beauty olejek do ciała ❉
Ależ to ma obłędny zapach wanilii ♥♥♥♥♥♥
Przecudowny olejek, dość suchy na skórze. Wcierałam go w mokre ciało po kąpieli lub dolewałam do wody z pianą. Często dodaję również oliwkę do wanny w zimowe miesiące. Polecam! Dostępne w Rossmannach. Koniecznie muszę kupić następne opakowanie :)



❉ Glinka zielona ❉
W identycznym słoiczku jak biała, którą pokazywałam wyżej. Zielona objętościwo zajęła tyle samo ale jest jej 100 g. Białą zużyłam z przyjemnością a z zieloną bardzo się męczyłam. Kiepsko się miesza. Ani z oliwą ani z wodą nie mogłam uzyskać jednolitej konsystencji, która by się dobrze przenosiła na twarz. Więcej ich nie zamówię. 

❉ Odżywka do rzęs Eveline ❉
Zużyłam dwa opakowania i zauważyłam różnicę. Wydaje mi się, że włoski są dłuższe, bardziej elastyczne i łatwiej się podkręcają maskarą. Doskonała jako baza pod tusze. 



Macie jakieś sprawdzone glinki w proszku? Zamawiałam głównie z Biochemii Urody ale chciałabym wypróbować coś innego. 

16 komentarzy:

  1. Płyn micelarny z biedronki to geniusz, uwielbiam go . Choć aktualnie zastąpiłam go większym z green pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że są Green Pharmacy. Ogromne te butle! Może kupię na test :)

      Usuń
  2. Ja polecam glinki Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię odżywkę Fructis Oil Repair i od czasu do czasu do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje radę ale najlepsza jest Mega Objętość ♥♥

      Usuń
  4. muszę wypróbować tę odżywkę Isany, zresztą co do tej marki z reguły nie narzekam a i ceny fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają wiele kosmetyczych hitów, np seria z mocznikiem i seria Isana MED bomba!

      Usuń
  5. Ciekawi mnie indyjski olejek do włosów. Czytałam o nim pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w sieci wiele olejków indyjskich. Sprawdzaj składy i dobierz odpowiedni dla siebie :-)

      Usuń
  6. na mnie echo też były bardzo nietrwałe :/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię kosmetyki Dove, a białą glinka to moja ulubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię białą i miałam kiedyś wielką pakę z allegro ale teraz to nie pamiętam co to za firma była...

      Usuń
  8. Ewelina niezmiernie nam miło, że nasze kremy do depilacji przypadły Ci do gustu. Jeszcze milej czyta się, gdy piszesz, że zużyłaś już dwa opakowania naszej odżywki do rzęs i widzisz wyraźną poprawę kondycji Twoich wspaniałości! Trzymamy kciuki za kolejne testy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, na pytania odpowiadam pod postem pod którym zadałaś pytanie, przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie toleruję chamstwa, komentarze naruszające dobre imię mojego bloga i mnie będą usuwane jak również wszelki spam.